Bestellen & betalen
Bestellen
Bestellingen kunt u enkel via onze webshop ingeven, telefonisch nemen wij geen bestellingen aan.
 Wanneer u producten zoekt die niet op de webshop staan, kunt u ons het beste een email sturen met een duidelijke beschrijving en maatvoering van wat u zoekt, evt met een afbeelding en graag ook hoeveel stuks u nodig heeft.
Wij checken bij onze leveranciers of het product leverbaar is en we doen u middels een offerte, een aanbieding van de prijs en levertijd van het product. Bij akkoord kunt u de offerte meteen in het winkelwagentje plaatsen en kunt u de order online afwikkelen, evt aangevuld met andere artikelen uit het assortiment.

Techwinkel verkoopt producten in de vermelde verpakkingseenheden en we doen geen losse verkoop.
Wanneer er “prijs per 100st” genoteerd staat, dan is dat ter vergelijking en dat wil niet zeggen dat deze per 100st te bestellen zijn. De verpakkingshoeveelheid is leidend.

Betalen
Met IDEAL kunt u via internet direct betalen via uw internetbankier omgeving (u dient te beschikken over internet bankieren in Nederland). Vervolgens wordt u doorgeleid naar de site van uw bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Techwinkel BV wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald en uw verkoopfactuur volgt per email. IDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren.
Belgische rekeninghouders kunnen middels Mister Cash / Bancontact hun online aankopen betalen. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.


Techwinkel.nl werkt samen met MOLLIE als betaalprovider van IDEAL en Mister Cash / Bancontact.
Wanneer u kiest voor “vooruit betalen” wordt uw bestelling al wel klaar gezet, maar pas verstuurd als de order betaald is. Houd u er wel rekening mee dat dit soms 1 of zelfs 2 werkdagen vertraging kan opleveren omdat banken daar soms wat tijd voor nodig hebben. De betaalgegevens vindt u uiteraard op de factuur.  (tevens op de contactpagina)
Wanneer u bestelling na 14 dagen nog niet is betaald, wordt u bestelling geannuleerd.

Wanneer u als zakelijke klant (Nederlands bedrijf) een account heeft en al enkele malen een bestelling heeft geplaatst, kunt u indien gewenst, uw account door ons aan laten passen zodat u
“Op rekening” kunt bestellen. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.
De betaalgegevens vindt u uiteraard op de factuur.  (tevens op de contactpagina)